lunes, 26 de agosto de 2019

La distribuci贸


Hola a tots i a totes 馃憢, 

Aquesta 茅s l'煤ltima entrada on explicarem les variables de m脿rqueting. Ara 茅s l'hora d'explicar la distribuci贸

La distribuci贸 fa refer猫ncia a la col·locaci贸 del producte all铆 on el consum tinga lloc, 茅s a dir, es refereix a totes les decisions que estiguen relacionades amb el trasllat del producte des del lloc de producci贸 fins al lloc de consum. 

Per a elegir el sistema de distribuci贸 haurem de tindre en compte les caracter铆stiques del producte i del mercat, els costos de distribuci贸 de cada alternativa i els recursos disponibles, entre altres. Aquestes decisions s贸n a llarg termini. 

脡s molt important que el producte arribe al client en condicions 貌ptimes, perqu猫 d'aquesta variable tamb茅 dependr脿 que el client repetisca la compra o no. 

Les decisions relatives a la distribuci贸 implicaran establir: 
  • El tipus de canal de distribuci贸 que s'utilitzar脿
  • El merchandising, 茅s a dir, les activitats que es porten a terme en el punt de venda per a estimular la compra
  • Les activitats de log铆stica, 茅s a dir, com es realitzar脿 el transport, en quins punts s'emmagatzemar脿 la mercaderia, qui ser脿 els intermediaris, quant de temps durar脿 cada trasllat, entre altres.
  • Les activitats de distribuci贸 f铆sica, com els punts de venda en els que s'oferir脿 el producte. 


Amb la distribuci贸 acabem amb l'explicaci贸 de les variables de m脿rqueting. Recordeu si teniu qualsevol dubte podeu escriure'l a comentaris o el podem comentar a classe. 


Fins aviat, 

No hay comentarios:

Publicar un comentario