jueves, 22 de agosto de 2019

Tipus de màrqueting (Part II)


Hola a tots i a totes, 👋



En aquesta entrada continuarem explicant els tipus de màrqueting. Esteu preparats? 👏💪👉

Màrqueting emocional

Emocional: tracta d'impactar directament en les emocions, és a dir busca establir un víncle emocional entre el consumidor i la marca. Podríem dir que el màrqueting emocional busca que el consumidor s'identifique en els valors de la marca. 


Màrqueting social

Social: es basa en la combinació de tècniques de màrqueting amb el principal objectiu de difondre alguna idea que intente superar problemes socials. Pretén convèncer al públic objectiu d'una marca a col·laborar aportant solucions a un problema de caràcter social. 


Màrqueting polític

Polític: pretén estrènyer la relació entre el candidat i el votant. És a dir desenvolupar la comunicació entre ambdós, construint una imatge política sòlida, que transmeta confiança i seguretat, amb la finalitat de conquerir l’acceptació i la simpatia del votant.


Màrqueting de serveis

De serveis: És el màrqueting que s’encarrega de comercialitzar i donar a conèixer béns intagibles.



Ara ja coneixeu tots els tipus de màrqueting, és hora de seguir amb un altre aspecte d'aquesta unitat. Recordeu si teniu qualsevol dubte, podeu escriure un comentari o comentar-ho a classe.




Fins aviat,

No hay comentarios:

Publicar un comentario