martes, 27 de agosto de 2019

Les xarxes socials


Hola a tots i a totes👋, 

Avui parlarem d'un aspecte molt rellevant des de fa uns anys fins ara dins del món del màrqueting. Tots sabem que el món està cada vegada més digitalitzat, els nounats són completament digitals. Nosaltres, ja no sabem sobreviure quasi sense estar connectats a internet i açò no ocorre de manera indiferent en el món que estem estudiant, el del màrqueting. 

Les xarxes socials cada dia compten amb més gent i és per això que també estan funcionant com a un instrument per part dels directors de màrqueting per donar a conèixer i posicionar tant les marques com les empreses. Per tant, podem dir que actualment, les xarxes socials funcionen com una plataforma per impulsar noves aplicacions del màrqueting en internet. 








Actualment, podem cercar el perfil de qualsevol empresa en les xarxes socials, aquestes en coneixen la importància i estan creant-se perfils. Açò està ocorrent perquè utilitzar xarxes socials com a instrument de màrqueting és una molt bona eina per a arribar, en pocs recursos al consumidor. Per aquesta raó, podem dir que les xarxes socials són el canal perfecte per a les pimes. 

Tanmateix, també hem de ser conscients que l'ús de xarxes socials pot implicar certs riscos. El que m'agradaria destacar, d'entre tots és, el feedback procedent de l'internauta, i tot açò implica que podem rebre tant opinions bones com roïnes/crítiques i cal saber gestionar-ho correctament perquè la imatge de marca no es veja perjudicada. 

Espere que ara que ja hem acabat amb aquesta unitat, sigueu més experts en màrqueting i en publicitat. 

Ha estat tot un plaer treballar amb vosaltres, 

Fins Prompte! 👪👏

No hay comentarios:

Publicar un comentario